perjantai 14. maaliskuuta 2014

14.3.

Tämä päivä on se päivä jolloin musta tuli äiti... siitä on aikaa tänään tasan seitsemän vuotta!

Kello näyttäis olevan tässä 18.20... tasan 7vuotta sitten!

Lapset kasvaa ja kehittyy... tänä seitsemänä vuotena myös minä olen kasvanut ihmisenä aivan mielettömän paljon! Tottakai äitiys kasvattaa ja kehittää, mutta itseni kohdalla on tapahtunut paljon tuon hetken jälkeen. Olen pienentynyt, saanut elämäni ja terveyteni takaisin ja kasvanut sekä kehittynyt oman ajatteluni saralla aivan äärettömän paljon.

Sovituskopissa...


Tuosta ajasta on seitsemän vuotta, mutta kasvu ajattelussani on aivan valtava. Se kuinka positiivisesti näen elämän tällä hetkellä on jotain erityisen huikeaa verrattuna tuohon tuon hetkiseen olotilaani. Toki olen AINA ollut onnellinen lapsista, mutta tuolloin en osannut arvostaa itseäni. NYT tiedän, että kun minä voin hyvin ja jaksan arjessa voivat kaikki läheisimmät ihmiseni myös paremmin. Kun minä jaksan touhuta lasten kanssa (ja muutenkin) niin olen paljo parmpi ihminen ja etenkin parempi ÄITI!

Paljon onnea äidin rakas VAOV!

Tälläisiä aatteita tähän perjantaiaamuun... Huomenna äiti ja isi laittaakin ykköset päälle ja lähtevät juhlimaan aikuisten oikeasti ihanassa seurassa! :D Sitä on odotettu! ;) Ja ihana Milka pelastaa tämän äiskän meikin ja hiusten osalta... Hyvä ilta siis luvassa! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti