lauantai 15. helmikuuta 2014

DanceDanceDance

Tällä viikolla on menty eikä meinattu... liikunnan pääpaino on ollut tanssillisissa ryhmäliikuntatunneissa. Eli mitä se sitten tarkoittaa mun kohdalla?

Tiistaina sh'bam 45min + kehonhuoltotunti 40min. Keskiviikkona LatinPassion 60min. Torstaina BodyJam 60min ja eilen, perjantaina Valentine's dance party (sisälsi zumbaa, sh'bamia ja bodyjamia) 1h 30min... On siinä tanssillisia tunteja kerrakseen, etten sanoisi! ;)

Kehonhuolto-tunnin välineet! <3

Kaikki nämä tanssilliset tunnit ovat jollain tapaa erilaisa... Kaikki tunnit kuitenkin tukevat toisiaan. Jossain tehdään enemmän lattareita, jossain hiphoppia, toisessa tehdään joka biisin kohdalla eri koreografiaa ja jossain koreografiaa kasvatetaan useamman biisin ajan... Kaikkia tunteja kuitenkin yhdistää tanssillisuus. Mulla on kaikilla tunneilla sellanen fiilis, että nyt annetaan vaan mennä. Toki mun suhtkoht tarkka rytmitaju helpottaa tunneilla käyntiä ja toki tanssitataustalla on jotain vaikutusta kehon liikkeeseen, mutta kyl mie silti sanoisin et kaikilla tunneilla pystyy käymään vaikkei tälläsiä "juttuja" omaisikaan. Mulle itselleni nää tunnit on sitä mun omaa aikaa, tottakai liikuntaa, mutta myös päänsisäistä terapiaa... saan keskittyä vain omaan tekemiseen ja antaa rytmin kummuta jostain todella syvältä itsestäni.



Tänään puolestaan on otettu aamu ihan rauhassa... hassuteltu lasten kanssa ja herkuteltu heti aamusta puuron merkeissä! Vaikka olen kyllä aina tykännyt puurosta, niin enpä olis silloin reilu kolme vuotta ja lähes 30kiloa sitten kuvitellut puhuvani puurosta ja herkuttelusta samassa lauseessa... Niin se elämä ja mieli sekä oma ajattelutapa muutuu... ;)



Laitan tähän loppuun vielä sh'bamin viimisen biisin, mikä saa kyllä ainakin mun lantion vipattamaan ihanan letkeästi! :D Mukavaa viikonloppua mussukat!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti