sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Tyttöjuttuja!

Olen tällä viikolla alkanut kaipailemaan ja salitreenin pariin, mutta kuitenkin malttanut mieleni. Ens viikosta on töiden osalta tulossa pikkusen rauhallisempi joten ajattelin, et sitten mulla on mahdollisuus olla jokaisesta lihaksesta kipeä, joten salille paluuta suunnittelen.... koska tietäähän sen, että muutaman viikon tauon jälkeen ei tarvitse kuin katsoa niitä painoja niin lihakset tulee kipeiksi. Varovasti kuitenkin alotellaan ja pyrin pitämään sitä aerobistakin mukana. Jos nyt vaikka löytäisi sen mukavan kultaisen keskitien, ettei tälläisiä pään takia tehtäviä taukoja jatkossa tulisi. Kävin myös HenkkaMaukan urheiluosastolla hankkimassa itselleni himppusen lisää treenimotivaatiota ja sain mitä tilasin! Uudet urheilutrikoot ja shortsit... housut on sopivat, kokoa M, mutta shortsit on vielä pikkiriikkisen liian naftit, kokoa 40... Noh sainpahan pitkästä aikaa itselleni motivaatiohousut! Meneehän ne päälle, muttei niissä mitään urheilla vielä voi tai ne ratkeaa liitoksistaan! ;)




Viimeisten viikkojen aikana ja oikeastaan tämän kesän myötä olen alkanut löytämään itselleni sopivampaa tyyliä. Olen varmasti aiemminkin puhunut siitä kuinka olen aina ajatellut itsestä, että olen "hyvä jätkä" ja en oikeastaan koskaan ole halunnut olla erityisen naisellinen. Toki olen pitänyt itsestäni huolen ja hiukset esimerkiksi ovat olleet mulle aina tosi tärkeä juttu. Olen aina pitänyt siitä, että näytän siistiltä mutten koskaan ole ajatellut, että voisin "koreilla" vaatteilla tai erottua massasta. Musta on ollut se mun väri ja ne värikkäät huivit asustamassa... tästä olen teille ainakin kirjoittanut, nimimerkillä noin 50erilaista huivia kaapissa! ;) Nyt, tämän laihtumisen myötä ja sen tuoman itsevarmuuden kanssa olen uskaltanut ottaa isoja harppauksia vaatteidenkin kanssa. En tiedä pystyykö siellä ruudun toisella puolella ihmiset samaistumaan tähän asiaan? Olen kuitenkin saanut itsevarmuutta sen verran, että haluan näyttää myös naisellisemman puolen itsestäni, enkä esim. pelkää näyttäväni norsulta lasikaupassa jos pidän korkokenkiä. En enää halua samalla tavalla hävitä massaan vaan uskallan jo erottua omana yksilönä. Seuraavassa taas muutama "asukuva", ihan vain sillä silmällä taas, että todellakin pitkä matka on tultu oman mielen kanssa... 

Eilinen nelikymmpisille puettu asu
Mullahan on vyötärö!?!?!?
Tuon yllä olevan keltaisen mekon ostin eilen Vilasta hetken mielijohteesta. En ole koskaan aiemmin ostanut mitään mekkoa niin ettei minulla olisi mitään juhlia tiedossa. Olen aina ollut näiden asioiden kanssa hyvin käytännöllinen ja siksi minun kaapistani löytyy tälläkin hetkellä vain kaksi juhlamekkoa mitä kierrätän ja pyöritän eri juhlissa... tosin nythän nämäkin alkavat olemaan hieman reiluja. Tämä ihanuus on kuitenkin iskenyt mun mieleen jo aiemmin, mutta koska tarvetta ei ole ollut on se jäänyt kauppaan. Eilen kuitenkin piipahdin äitini kanssa kyseisessä liikkeessä ja tämä ihanuus oli alennuksessa... Ja L-koko oli minulle noinkin sopiva! Mekko tuntuu tällä hetkellä kaiken aikaa päällä, eli mulla on varaa tästä vielä hieman pienetäkin ensi kesää ja kaksia juhlia silmällä pitäen. Mekon 15euron hinta alen jälkeen toki myös sinetöi sen asian, että tämä ihanuus muutti minun vaatehuoneeseen. :D Se mikä tästä vielä tekee entistä ihanamman, on toki se, että nykyään minun ei tarvitse kiertää kaikkia kauppoja ja todeta ettei yksikään nuorekas mekko sovi päälle on myös tuon mekon väri!!! Keltainen ei todellakaan ole tuollaisessa määrin kuulunut mun vaatevarastoon, mutta nyt ihastuin tähän täysin... Niin se mieli muuttuu kaiken muunkin mukana. Ja hyvä niin! Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Ja kuten ehkä edellisistä kuvista olette huomanneet niin hiukset ovat palanneet... ;)


Tähän loppuun haluan taas antaa yhden tuotevinkin! Ja tämä jälleen kerran itse ostettuna ja omassa käytössä hyväksi havaittuna... eli varmasti jo monellekin tuttu TangleTeezer! Ihan huikean hyvä hiusharja! Ainoa huono puoli minkä olen tästä tuotteesta keksinyt on se etten ole aiemmin sitä tajunnut hankkia.... ;)


Eipä mulla sitten muuta... ruoka-aiheinen postaus on tuloillaan, tällä hetkellä on menossa kuvien keruu sitä varten, joten tarkasti en osaa sanoa minä päivänä tämän saan julkaistua... Sneak peakina voin parin kuvan verran kertoa, että jotain tälläistä ainakin on luvassa:



Nyt taiddan kerätä kaiken rohkeuteni ja lähteä rannalle näyttäytymään ensimmäistä kertaa HYVINHYVIN moneen vuoteen bikineissä! Täytyy varmaan etsiä joku täysin autio ranta... :DDD

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja ihanaa alkavaa viikkoa!

4 kommenttia:

  1. Onpas se keltainen ja onpas se kaunis sinun ylläsi. Ja sopivan hintainen :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat vaatteet taas kerran! :) Tiedän kyllä nuo tunteet! Oon itekin tän vuoden puolella kamppaillut sellasen asian kanssa, että kykenen laittaan päälle jotain tosta housun/hameen vyötärön kohdalta kiristävää paitaa. Se on ollut sellanen alue tuo jenkat että niitä on tullu piiloteltua ihan ikuisesti. Mutta hei, mistä sä oot tollasen takkuharjan ostanut?! :) Vois tulla mulle tarpeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ja juu tuo röllyksä tuossa vatsalla on itsellenikin sellainen murheenkryyni... yritän kovasti päästä eroon siitä ja toisaalta myös siitä ettei se häiritsisi ihan niin paljoa.
      Ja harja on ostettu Sokokselta, niitä myy myös tietyt kampaamot. :)

      Poista