tiistai 9. heinäkuuta 2013

Rantaa, aurinkoa ja zumbaa!

Sunnuntaina keräilin kaiken rohkeuteni ja vetäsin sitten ne minun uudet bikinit ensimmäistä kertaa päälleni ja lähdettiin julkiselle rannalle. Toki valittiin rannaksi mahdollisimman rauhallinen paikka ja meidän lisäksi siellä olikin varmasti 15 ihmistä, joista suurin osa lapsia. Noh, tämä oli ihan tietoinen valinta, sillä myönnän ettei tämä juttu ollut mulle ihan helppo... Kait se muuttuu helpommaksi mitä useammin sitä tekee tai kun itsetunto tästä vielä kohenee ja ympärysmitta pienenee. Mutta siis nyt se ensimmäinen kerta on tehty ja hyvä niin. Olen jälleen kerran pyörtänyt lihavan ihmisen mielipiteeni ja tehnyt toisin kuin mitä olisin ikinä, koskaan uskonut.

Vesipeto nro.1

Vesipeto nro 2.

Onnellinen

Vaalea valas on juuri rantautunut... ;))))

Mie en yleensä tykkää vaan makoilla siellä rannalla, mutta sunnuntaina sekin tuntui kivalta. Vesi oli melkosen kylmää, koska yöllä oli satanut ja tuullut kovasti. Tuolloin päivälläkin tuuli jonkun verran mutta tuolla tavalla maantasossa sekään ei haitannut. Lapset nautti ja hehän viettäisivät vedessä vaikka koko päivän jos heidän antaisi. Tuosta suunnattiin vielä kaupan kautta kotiin, pitihän rantapäivä kruunata jäätelöillä. ;)


Eilen olinkin aamuvuorossa töissä ja illansuussa suuntasin vielä zumbaan! On se vaan kivaa ja sanokoon kuka mitä tahansa niin kyllä mun mielestä ne kulutetut yli 1000kaloria kertoo siitä etten minä ainakaan ole siellä tunnilla "ihan rauhassa". Kyllä minä tätä tunnin mittaista tuntia ainakin kutsuisin ihan hyväksi liikunnaksi. Ja vielä se hyvä mieli ja hymy jonka sieltä saa... minä tykkään! Olen myös alkanut miettimään, että pitäiskö oikeasti taas yrittää käydä siellä spinningissä. Olen teillekin kirjoitellut etten tykkää käydä kyseisellä tunnilla, mutta toisaalta mun mielipide pohjautuu aikaan jolloin olin <<aika paljon<< isompi ja kunto ei ollut ihan näin hyvä. Kävin silloinkin varmasti puolisen vuotta aika säännöllisesti spinningissä, mutta se vaan ei tuntunut "omalta". Nyt kuitenkin tahtoisin kokeilla. Meillä menee salilla vielä kaiken lisäksi myös niitä puolen tunnin spinnuja, joten voisi aloitella tuolla tavalla lyhyemmällä tunnilla. Saas nähdä...

Ennen zumbaa energiaa ananas-kookos-jugurttijäätelöstä! :D

Nyt täytynee lähteä hoitelemaan asioita ja iltapäivällä olisi muutama asiakas hoidettavana Hypoxissa... Tää on melkein vapaapäivä siis! Illalla meinasin suunnata lenkille... vai menisköhän pyöräilemään... tai pyörällä balanceen? Jotenkin nää mun "ongelmat" tuntuu taas aika isoille... ;))))

Mukavaa tiistaita ihmiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti