perjantai 19. huhtikuuta 2013

30!

 Ei se tunnu sen kummemmalta... olla parikymppinen kun sitten tämä kolmekymmentäkään! Olen tänään saanut monia ja monia viestejä ja onnitteluja sekä pari laulua. Töissä meni ilta ja sieltä suoraan saunaan. Nyt on olo just sellanen, että tahtoisin vain istahtaa sohvalle, mutta vielä olisi muutama juttu tehtävänä tänään ennen kuin saan heittää vapaalle. Mutta se mistä halusin kertoa teille... Olen aina ollut vähän sellainen, että olen kaikista saamistani lahjoista onnellinen, kunhan ne on kääritty lahjapaperiin. Tykkään myös erityisen käytännöllisistä lahjoista ja minä en ole ollenkaan sellainen vaimo, jolle ei uskaltaisi ostaa esim. paistinpannua lahjaksi... sehän olis HIENOA! Joo, eli siis käytännölliset lahjat on musta tositosi kivoja. Tänään mies ihan tosissaan yllätti mut, koska me ostellaan toisillemme todella harvoin mitään lahjoja... Tätä ei tosin oltu ehitty kääriä paperiin, mutta lahja itsessään oli ihan mielettömän ihana ja tulee NIIN käyttöön! Spibelt... ja kattokaa nyt minkä värisenä! ;)


Nyt on hyvä lähteä salille tai lenkille... saa niin näppärästi avaimet ja puhelimen mukaan! Ens viikolla menee heti testiin! Mutta mutta, ennen sitä meillä juhlitaan! :D

8 kommenttia:

  1. Moikka! Ui, kiva lahja! :)
    Minä vanhenin viime viikonloppuna (yli kolmenkympin jo mennään ;), tänään kävin lahjarahoilla ostamassa itselleni piiiiitkään hankintalistalla olleita juttuja.

    Oikein lämpimät onnittelut sankarille!

    P.S. Tää on ihan hyvä kymmen... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu spibelt on ollut harkintalistalla jo hetken, mutta silti mis pääsi yllättämään sen hankkiessaan. ;) Tänään menen katsastamaan lahjakortin kera juoksulenkkaritarjontaa... ;)

      Kiitos. ;)

      Poista
  2. Mulla on saman värinen Spibelt! :D
    Paljon onnea!

    Mulla on sulle pikku haaste blogissani! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Haasteet onkin kivoja, vastailen kysymyksiin ihan kohta. :)

      Poista
  3. Paljon onnea sinulle! Täällä ollaan jo reilusti yli 40........

    VastaaPoista