tiistai 5. helmikuuta 2013

"Minussa on ongelma..."

"...jokin virhe ohjelmoinnissa!"

Mulla ei ole teille kuin yksi asia, jonka tosiasiassa haluaisin kertoa! Tahtoisin sanoa, kuinka kivasti on mennyt ja kuinka hyvin olen treenaillut ja ja ja... MUTTA en ole! Sunnuntain bodyjam jäi väliin, koska minä hattarapää vetäsin useammat hörpyt maitoa väärästä purkista... eli siis laktoosittoman sijaan tavallista maitoa ja loppu olkoon sitten historiaa. Eipä siinä taasen yhtään tehnyt mieli lähteä jammailemaan... Tää on muuten jo toinen kerta tässä ehkä puolen vuoden aikana kun teen näin!!! Kun meillä yleensä on tavallinen maito 1,5litran purkeissa ja laktoositon maitojuoma 1litran purkeissa ni empä sitten tarkistanut mistä purkista otin kun litran purkin käteeni kaappasin! Sattuikin olemaan litrasessa tavallista maitoa... jo toistamiseen, joten onhan se arvattavissa kuinka siinä sitten kävikään! ;)

Eilen en ehtinyt treenailemaan... tällä viikolla ehdin treenaamaan aikaisintaan lauantaina. Toki tanssitunnit ehin käydä... hypoxejakin on jouduttu hieman fiksailemaan aikataulullisesti... Koska mun pienin murunen on kipeenä! Joten aamut hoitelen kotona ja iltapäivisin pyrin käymään tanssimassa tai sitten mulla on hypoxi, jonka jälkeen ei oikein enää mihinkään mennäkkään... Tänään periaatteessa olisi ollut aikaa ennen tanssitunteja, mutta lähden tuohon koululle ilmoittamaan yhden minimiehen esikouluun!( IIIIKK! Mun "vaava" lähtee syksyllä eskariin!)... Noh ja viime yö meni valvoessa... joten tää päivä saattaa mennä hieman sumussa, mut siis 2,5veen mielestä neljältä yöllä olis PITÄNYT katsoa telkkaria jne.... ;)

Mutta sen voin edelleenkin ylpeänä kertoa, että syömiset ovat pysyneet hanskassa! Sunnuntai-iltana herkuteltiin dippivihanneksilla, ne on koko perheen herkkua. Olen myös ottanut kookosöljyn aamupalan lisäksi! Ja joo, tiedän se on kovaa rasvaa ja olen lukenut useita artikkeleita siitä, että se ei olekkaan ihmiselle niin hyväksi kuin on uskottu... Ja jo monen monta vuotta sen hyviin vaikutuksiin on myöskin uskottu. Minä olen hieman sitä mieltä, että kohtuus kaikessa... Jos mun tämän hetkiset "paheet" ruokailussa ovat tuo ruokalusikallinen kookosöljyä aamupuurossa ja sitten ne paljon parjatut pakastekasvikset je kuolen näihin, niin kuolempahan ainakin hyvä maku suussa. :D Maalaisjärkeä kehiin eikö niin? Onhan niitä tutkimuksia tehty pikaruuista, alkoholista ja kaikesta muustakin, ja silti ihmiset näitä syö ja käyttää...


Treenailujen sijaan olen keskittynyt kodin huoltoon... Ja pitänyt itseni kiireisenä näin sekä saanut samalla hyötyliikuntaa. Keittiön kaapit on siivottu ja puunattu sisältä sekä ulkoa... olohuoneessa on tavarat vaihdelleet paikkaa... Makkari on tänään huomion keskipisteenä ja mieleni tekisi käydä myös lastenhuoneen kimppuun. Joten en minä ihan laakereillani ole makaillut. Harmittaahan tämä tilanne, mutta minkäs teet... Ja nyt tosiaan voisi sanoa, että mikset ole tehnyt kotitreeniä... Noh, empäs tiedä! Tai tiedän, olen ollut niin kiireinen tän rymsteeraamisen kanssa, että en ole edes ajatellut asiaa... tahdon kevään jo kotiin ja se tarkoittaa sitä, että kämppä menee aina "sekaisin". Ja mitä ilmeisimmin NYT on sen aika. Keskitytään sitten ensi viikolla taas siihen salilla oloon, kun asunto (ja sitä kautta oma mieli) on järjestyksessä ja tuuletettuna!


Mutta, eipä tässä muuta mulla! Kuinkas teidän viikko on tähän mennessä sujunut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti