tiistai 5. helmikuuta 2013

5 ja puoli viikkoa...

Sokeritonta aikaa kesti! Tänään tein tietoisen valinnan ja söin Runebergintortun... Ihan koska niitä saa kerran vuodessa ja koska se on yksi mun ihan ehdoton suosikki leivonnainen! Joo jälleen sisäinen leipurini nostaa päätään. Ja Oih, päässä surisee vieläkin! Nautin hyvällä omallatunnolla koko komeuden kahvin kera ja voih, miten makiaa se olikaan! Todellista herkkua, enkä kadu yhtään! Toki sanoin Tonillekin, että harmittaa myöntää tämä asia teille, mutta toisaalta enköhän minä ole teille (ja itselleni) jo oman mieleni lujuuden todistanut. Eipä mulla muuta... jatketaan tällä surinalla huomiseen... halusin vain kertoa tämän teille heti... ehkä tämä on se ensimmäinen askel tähän minun normaaliin ja sopivaan, silloin tällöin tapahtuvaan herkutteluun. 

Kuva Googlesta

2 kommenttia:

  1. Just ja niin:) Sallittua sulle nauttia herkusta hyvänen aika!:) Ps. Kävitkö viime la Pasaatin Br-lelukaupassa? Jos, niin...se olin minä se Valas, joka tuijotti siinä ovella:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, kunhan ei tule liian tiheesti tavaksi! ;)

      Ja joo kävin kyllä. Meillä oli tanssistudion esityksiä pasaatissa ja niiden välissä hain pikasesti lahjan sieltä. En ole kyllä yhtään sua huomannut, harmi, olisit nykässyt hihasta! :)

      Poista