maanantai 31. joulukuuta 2012

Vuoden viimeinen...

päivä... treeni... päivitys! Tämä viimeinen päivä ollaan elelty erittäin ristiriitaisissa olotiloissa! Olen tyytyväinen siihen, mitä tänä vuonna saavutin, mutta tiedän että hieman kovemmalla työllä olisin saavuttanyt vielä vähän enemmän. Olen hyvilläni, että koin kaiken mitä koin, mutta odotan tulevaa vuotta jo malttamattomana. Odotan tulevaa vuotta myös pelolla, sillä sinä vuonna pitäisi tehdä paljon suuria päätöksiä, jotka pelottaa ja hirvittää... en tiedä pystynkö kaikkeen siihen mitä tuleva vuosi tuo tullessaan... Mutta siltikin en malta odottaa mitä kaikkea se tuokaan elämääni! 

Tänään olin tyytyväinen kun katselin tämän vuoden muutos-kuvia... sitten olin ERITTÄIN pettynyt itseeni kun hyppäsin vaa´alle ja se näytti +4kiloa! SIIS VIIKOSSA!!!! Joo voitte kuvitella sitä ääretöntä kiukkua minkä tunsin! Mun vatsahan lopettaa samantien toimintansa kun saa sisäänsä jotain epäsopivaa ja samalla mun koko elimistö alkaa voida pahoin... tuloksena on kaamea turvotus ja ahdistus. Joten toivon ihan tosissaan, että tänään alkanut herkuttomuus saa mun olon jälleen normalisoitumaan ja nuo kilot katoamaan. Haluaisin vaan tietää, että onko se normaalia, että paino voi OIKEASTI vaihdella viikossa noin paljon... Onko kenelläkään kokemusta? 

No, sitten lähdin salille, kunhan mies ensin tuli sieltä kotiin ja kunhan olin aikani kiukunnut tuota edellistä "episodia" ja omaa epäonnistumistani. Salilla kaikki tuntui jotenkin tahmealta, mutta samalla jotenkin hyvältä... Painot tuntuivat olevan ihan onnettoman mitättömiä, mutta siltikin kun lähdin salilta en meinannut jaksaa auton rattia kääntää... Eli tänään oli ohjelman kolmas päivä ja käsi-tissi-treeni... ;)

- Vipunostot maaten 3x10
          * 3x6kg  
- Pystypunnerrus 3x10
          * 1x6kg, 2x7kg  
- Vipunostot selän takaa sivuille 3x10/puoli
          * 3x3kg/puoli  
- Ojentajat laitteessa 3x10
          * 3x15kg  
- Hauiskäännöt laitteessa 3x10
          * 5toistoa 15kg + 5toistoa 12,5kg, 2x10kg  
- Rintaprässi 3x10
          * 8toistoa x25kg, 5toistoa x 20, 1sarja x 10kg  
- Ojentajadippi penkillä 3x10
          * ilman painoa, kannat maassa ja jalat hieman koukussa 

+ Hauiskäännöt painoilla 2x10 + 1x8, 7kg painoilla

Tein ton vähän eri järjestyksessä ja viimisenä ton rintaprässin mikä ei enää tuntunut irtoavan ei sitten niin millään, kun voimat oli NIIN kateissa. 

No salitreenin jälkeen olo on kuitenkin hieman helpottunut ja en enää ole ihan niin epätoivoinen ton mun painonvaihtelun suhteenkaan... Kaiken lisäksi mies vei mut ja lapset paikalliseen kahvilaan "syömään" ja savulohi-katkarapu-salaatti pelasti mun päivän. Tosin tuo salaatinkastikkeen määrä sai mun mielen vähän mustaksi, mutta annos tuli siltikin syötyä. Toki jos olisin sillä hetkellä ollut fiksu olisin pyytänyt salaatin ilman kastiketta, mutta enpäs sitä siinä sitten tajunnut.

Kastiketta löytyi!!!

Äsken käytiin vielä hieman kaupoilla, kun mies rikkoi oman takkinsa ja tarvitsisi siis uuden tilalle, mutta eipä me hänelle sellaista löydetty. Kaikki takit kun tuppaa olemaan tuolla mun "kaapille" liian pieniä hartioista ja käsivarsista... Noh, ehkä me joku takki jonain päivänä hänelle löydetään muttei nyt tähän hätään. Ruokakauppareissu tuli heitettyä siinä samalla ja apteekista hain itselleni maailman kalleimpia vitamiineja, josko näistä saisi tarpeeksi boostia elämään ja olemiseen?

Kuva Googlesta
Mutta nyt odottelemaan Uuden Vuoden alkamista... olkaahan tekin rauhallisesti! :DD

4 kommenttia:

  1. Ne siun kuvat oli tosiaan ihan mielettömiä! Oot tehny niin upeeta työtä, että koeta mieluummin keskittyä nyt vain noista saavutuksistasi nauttimiseen kuin plussakiloista murehtimiseen. Ne kyllä lähtevät ihan varmasti nopeammin kuin arvaatkaan :)

    Ihanaa alkavaa vuotta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on... noilla hetkillä vain se tunne epäonnistumisesta puskee kovin helposti pintaan. Ja toivon todella, että nuo kilot kaikkoaisi yhtä nopeasti kun tulivatkin! ;)

      Kiitos, samoin sinulle. <3

      Poista
  2. mä olen aina ihmetellyt tuota samaa että voiko, mutta jos meitä kerran on enemmänkin niin pakkohan sen on voida... jos jotain laittaa suuhunsa mitä ei pitäisi tai ei ole aikoihin laittanut niin voi olla varma että tuloksena on reilu +. Sulla on ihan mieletön onnistuminen takana ja ei tuota 4 kiloa tänään ainakaan sussa näkynyt joten unohda ne apeat mietteet ja takaisin raiteille vaan, se edellinen luku on lähempänä totuutta ainakin silmän kanssa yhdessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niinhän se varmaan menee, mutta itse sen turpean olon vaan tuntee... ja hyvä jos se ei näkynyt! ;) Mun ei kyllä suunilleen tarvi kun nähdä ruokaa ni se on heti pluussaa... :D

      Poista