tiistai 4. joulukuuta 2012

Into-pinkona

Mulla on tänään koko päivän pyörinyt mielessä nämä "paljastukset" minusta... siis, että "tämmösenkin, asian olen unohtanut kertoa, ja tälläsen..." Siis kuinka tylsää voi ihmisen elämä olla... ;) Noh, nyt kun voisin taas jonkun paljastuksen tehdä, niin en muista yhtäkään... Ai mitenniin pitäis aina kaikki asiat kirjoittaa ylös, että tää hattara muistais jotain??? ;)

Mooooooi!

Yskän puuskia on tänään tullut VAIN 2... joten huomena kun kello lyö 16.00 olen minä tyttö salilla Fustraamassa!!! Noh, katsotaan kuin mun käy... toivottavasti ei ihan hirveen huonosti, koska ette usko kuinka paljon tämä mieli ja kroppa huutaa kunnon treenin perään! Mieheni menee kolmelta Fustraamaan... ja viideltä mennään molemmat yhdessä kuuntelemaan Topi Lösösen luentoa ja katsomaan kuinka hän demonstroi kyseistä hommaa. Lösönen on siis toinen fustran kehittäjistä ja odotan luentoa todella mielenkiinnolla.  Ihana päästä kuuntelemaan ihmistä, joka on (toivottavasti ainakin) intohimoinen hommaansa kohtaan... ja koska itsekin olen todennut tuon metodin toimivuuden, niin onhan se ihan kiva kuulla juttuja itse kehittelijän suusta! 

Ei muuten, mut katsokaas kun mullakin voi olla leuka, ja siis vain yksi!

Kirjasin tänään myös ylös monia bloggaus-aiheita ja ne teidänkin toivomat jutut ovat kaikki tulossa. On vain hieman ottanut aikaa valokuvailla ja skannailla vanhoja kuvia jne.jne.... mutta paljon asiaa(kin) on tulossa lähiaikoina. :)

2 kommenttia:

  1. Eipä ois siistii päästä tonne Lösösen (miten muuten sille on voinut sattua tollanen sukunimi? :D Ainakin itelläni assosioi suoraan johonkin sohvaperunaan :DD) luennolle! Saat sitten kyllä ainakin vähän referoida sitä täällä blogisikin puolella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi nimi on kyllä aika hmm... mut ei kait nimi miestä pahenna? Vai miten se meni??? :D
      Ja kyllä, jonkin asteinen juttu tästä on tulossa. :)

      Poista