keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Haaveilua!

Haaveilen terveestä ja lihaksikkaasta vartalosta... En tiedä tulenko koskaan saavuttamaan sitä siinä mitoissa, mikä mun omaa silmää hivelee. Toisaalta onhan tämä nykyinen vartalo PALJON parempi kuin se entinen ja suuntana kaiken aikaa entistä parempi. Tää nykyinen vartalo toimii ja on terve. Se antaa mulle mahollisuuksia toimia ja käyttää itseään ihan eri tavalla kuin ennen. Olen luvannut sille, että pidän siitä hyvää huolta sekä sisäisesti kuin ulkoisestikin. Olen myös luvannut haastaa sitä vielä monesti. Kaiken tämän olen valmis tekemään, jotta mun ja sen yhteistyö jatkuisi mahdollisimman pitkään mahdollisimman hyvänä!

1322178732_5_kysd_large
We<3It

Haaveilen siitä, että oma pää vielä jonakin päivänä realistisesti ja tosissaan tajuaa tän muutoksen. Haaveilen siitä, että pystyisin itsekin ajattelemaan itseäni jonakin muuna kuin lihavana ihmisenä. Ja jos ihan totta puhutaan niin haaveilen siitä, etten ikinä olisi laskenut itseäni siihen pisteeseen missä joskus olin. Toisaalta nyt täytyy muistaa, että se on mennyttä ja sitä ei voi pyyhkiä pois, mutta sen voi vielä muuttaa. Mun ei todellakaan tarvitse olla loppuelämääni se tyttö jonka mieli on urheilullinen ja jonka kilojen alla jossakin on piilossa se hoikka tyttö.

Tumblr_mcpx9mujy11rv6023o1_500_large
We<3It


Viime aikoina olen myös haaveillut kovasti siitä, että voisikohan tämä kaikki kuljettu matka merkitä jotain suurempaa? Voisiko musta olla siihen? Voisiko tästä jollain keinolla tulla mulle ammatti? Ja jos voisi niin millä keinolla? Olisihan se mahtavaa jakaa tietoutta ja auttaa muita samoissa ongelmissa pyristeleviä... kokemuksen lisäksi se vaatii työtä, työtä ja työtä... eli jonkun koulutuksen siis! Ravitsemus kiinnostaisi, koska ei musta mitään traineria varmasti tule (paitsi, että ohjaanhan mie nyt jo tanssitunteja)... Ravitsemusta opiskellaan Suomessa tasan yhdessä kaupungissa, Kuopiossa! Hmm... Kotka-Kuopia matka ei ole ihan lyhyt. Koko perheen elämän muuttaminenkaan ei ole ihan helppoa. Ei tämä haave toki mahdotonkaan varmasti ole, mutta vaatii lisää tutkiskelua sekä tunteja ja tunteja suunnittelua ja pähkäilyä. Mutta ainahan on hyvä haaveilla jostain! ;)

318559373611807783_0qfhfzy1_c_large
We<3It


2 kommenttia:

  1. Ihan varmasti susta on siihen jos haluat! Motivaatiota ja halua tehdä se vain vaatii ja niitä sulla on jo, joten en epäile yhtään. Voisin olla sun eka asiakas. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, se vaan vaatisi hirmusesti järjestelyjä... mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan. :) Ja hei, olishan mulla jo se ensimmäinen asiakaskin... En ainakaan ihan heti jäis työttömäksi! :DD

      Poista