torstai 3. heinäkuuta 2014

Torstai on toivoa täynnä!

Oon jumissa! Siis niin kropan puolesta kun päänkin puolesta!

Tiistai-illan yläkroppa-painotteinen treeni ja keskiviikko aamun kahvakuula ovat tehneet tehtävänsä! Lihaksisto on treenatun olosesti jähmeä. Päätä on jomotellut eilen ja tänään, kun jumisten hartioiden hiukan auettua päähän taitaa virrata verta... ;)



Oon sitten tosiaan muutenkin jumissa... Voin kertoa, että oon aika loman tarpeessa. Vaikka tykkään ihan mielettömästi työstäni ja teen sitä äärettömän mielelläni, ni NYT alkaa olemaan aika lomalle. Vuoden oon tahkonnut, syksy meni kiireessä töissä ja opiskellessa samalla... kevät puolestaan on ollut pitkien päivien siivittämä ja oon oikeestaan tehnyt koko vuoden hommia ilman minkäänlaisia lomia. Nyt musta vaan tuntuu ettei mulla oikeen ole enää mitään annettavaa, kun oon niin poikki. Loma alkaa ens viikon torstaina... 

Ai mitkä silmäpussit???
Lomalla haluan nukkua ja rentoutua! Haluan tehdä asioita mistä nautin ja ihan oikeasti ladata akkuja. Kolme viikkoa tulee menemään kyllä nopeasti, mutta yritän sinä aikana ladata akut ihan täyteen ihanista asioista ja kiirreettömyydestä. Ja josko vaikka se aurinkokin meille näyttäytyisi niin, että siitä saisi imettyä itselleen lämpöä ja energiaa!

Ennen kun lasken itseni totaaliseen lomamoodiin, on kuitenkin edessä liikunnallisia hetkiä ja muutama viiminen työ-rutistus. Niiden antamalla energialla mennään! ...tulipas tästä nyt valitus-stoori...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti