maanantai 6. tammikuuta 2014

Viikonloppuna olen...

* ollut jumissa, lihaksista....
* venytellyt
* ollut sh'jam (sh'bam ja boyjam mixattuna) tunnilla 1h 45minuuttia




* nukkunut
* kantanut koko joulun pois
* syönyt ihanan ja rauhallisen aamiaisen 8vee kihlajaispäivän kunniaksi





* katsonut muutamankin elokuvan
* vaihtanut makuuhuoneessa järjestystä
* syönyt anoppilassa ihanan aterian
* löhöillyt lasten kanssa sohvalla



* pelaillut koko perheen voimin lautapelejä


Ollaan siis vain oltu ja nautittu... kerätty voimia tuleviin kiireisiin viikkoihin.

Olen ollut jotenkin alakuloinen ja haikealla mielellä. En oikein tiedä tälle syytä. Tuntuu etten saa sitä hyvää draivia millään päälle taas. En tarkoita etteikö esim. liikunta tuntuisi hyvältä tai ettenkö olisi nauttinut näistä vapaista. Jotenkin kuitenkin se sellainen meno ja meininki puuttuu tällä hetkellä mun tekemisestä. Tänään Nunnia ja Konnia leffa sai mulle kyyneleet silmiin... 

Ehkä alan vain olla täynnä tätä pimeyttä. Tulisi sitä lunta niin hieman valostuisi! Ja tää ihan koska, ei se kesä ja lämpö tule sieltä yhtään sen nopeammin on meillä sitä talvea tai ei... niin noh, tai voihan se tietysti tulla, mutta ei sitä kesää kannata ainakaan ensi viikolle odotella. Alkaa vaan tämä pimeys painaa mieltä.

Tai ehkä mulla on ikävä tätä olotilaa... ;)

Jostain pitäisi kuitenkin kaivaa se positiivinen ja hyvä draivi tähän tekemiseen... Kokeilla uusia juttuja ja saada positiivisia kokemuksia! :) Niitä kohti siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti