tiistai 22. lokakuuta 2013

Vielä kun oppisi kuuntelemaan itseään.

Lokakuu... jo paremmalla puolella. Mihin on tämä syksy mennyt? Olen painanut töissä ja opiskelujen parissa täysin pysähtymättä. Koti on jäänyt kaiken kiireen keskellä toisarvoiseksi asiaksi. Välillä tuntuu, että koko perhe on jäänyt kaiken kiireen ja stressin keskellä unholaan. 

Nää mun tärkeimmät!

Sen lisäksi olen laiminlyönyt itseäni, ihan totaalisesti! Oma olo on ollut melkosen väsynyt ja olen vaan kovasti yrittänyt puskea eteenpäin. Olen tehnyt töitä ja opiskellut, lukenut kirjoja, kirjoittanut tehtäviä, yrittänyt liikkua ja painaa sata lasissa. Tänä syksynä olen ollut enemmän sairaana kuin varmasti moneen vuoteen yhteensä. On ollut flunssaa ja päänsärky/migreenikohtausta ja nyt uusimpana tosiaan tämä yskä ja äänen karkureissu. Olen ollut liian kiireinen huoltamaan ja hellimään itseäni, olen toki ollut monien uusien pöpöjen ympäröimänäkin. Niin paljon on meneillään etten pysty rauhoittumaan hetkeksikään... kunnes kroppa sanoo STOP!



Tähän on tultu... kotona sohvalla on kiva olla, viime yönä olen pitkästä aikaa nukkunut (jos yskäkohtauksia ei oteta huomioon)! Tänään ääni on jo parempi kuin eilen, saan jopa oikeasti sanat suustani. Lepoa, lepoa, lepoa! Ja mitä vielä... teen koulutehtäviä, koska tämä aika kotona on nyt parasta käyttää hyödyksi! Voi mua ja mun jääräpäisyyttä! MUTTA olenpahan edes joskus hiljaa! ;) Ei sillä, että heittäisin tätä hukkaan tai katuisin yhtään kaikkeen tähän ryhtymistä. En kadu päivääkään, että aloitin opiskelun, enkä kadu yhtäkään töissä kulutettua hetkeä. Ja kyllä, itse olen itseni tähän asemaan laittanut, mutta joskus toivon, että osaisin rauhoittua ennenkun kroppa pettää...

Every Cloud Has a Silver Lining

Mitä tästä opimme? Tarttukaa haasteisiin ja viekää itseänne eteenpäin! Opetelkaa uusia asioita ja kokeilkaa uusia juttuja! Keksikää itsellenne uusia projekteja ja nauttikaa niideen työstämisestä sekä lopputuloksesta! Mutta olkaa itsellenne armollisia! Hidastakaa kun siltä tuntuu! Nauttikaa jouten olosta! Ja nauttikaa läheisitä ihmisistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti