torstai 13. joulukuuta 2012

Onnea on...

(Ja rahan säästöä myös!)

... SAUMURI!


Kuva googletettu


Mulla on käytössä sellainen tooosi vanha. Mun isoäidin oma, jota käyttää tosiaan hänen lisäkseen minä sekä mun täti! Tällä hetkellä kyseinen kapistus on mun vaatehuoneessa! Ja se syy miksi tää on niin loistava värkki on ihan vaan vaatteiden kavennuksen helppous!

Nyt mun kaapista löytyy siis taas yhdet vähän kapeammat leggarit sekä kolmet kavennetut treenihousut! Jos nyt ei pöksyt tippuis kesken menon!?! ;) Tuohon määrään uusia pöksyjä olis saanut menemään rahaa jokusen euron. Ja koska tämä pieneneminen on tupannut olemaan jo hetken sellaista kaiken aikaa tapahtuvaa, niin ei tosiaan ihan kaikkia kokoja tarvitse aina kaupasta hakea! Vaikka toki uudet treenivaatteet motivoivat aina ihan hurjasti! Ja jos ihan totta puhutaan niin haaveilen seuraavista tosi, tosi, tosi kovasti!!!


BETTER BODIES - FITNESS LONG TIGHT UUTUUS
Kuva Täältä

Kuva Täältä


Ai, ja kuka usko mua, kun sanoin että loppu viikko voi olla hiljaisempaa blogin puolella??? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti