maanantai 10. joulukuuta 2012

Mitä sinä tekisit?

- Jos sulla olis jääkaapissa 12levyä suklaata ja sen lisäksi lahjaksi saatu Marianne- kismet ja tummasuklainen Geisha patukka?


Fazer Sininen Maitosuklaa 200g
Kuva Fazer

 - Jos sulla olis jääkaapissa itse tehdyn valkosuklaa-glögikakun jämät?

Viikonlopun pikkujoulujen herkku tytöille

Mie kärvistelen!!! Maistoin eilen tota kakun valkoista osiota 2lusikallista, koska halusin tietää miltä mun oma tekemä kakku maistui ja tänään maistoin palan tuota pohjaa, koska, noh, ihan samasta syystä! Sitten heitin kakun pakkaseen (koska 2lusikallista riitti jo tuomaan sellaisen leukaluita makeasta juilivan olotilan), jätin suklaat rauhaan (kunhan ensin olin niitä vähän ihaillut), keitin kahvit ja söin välipalaksi mansikka-jogurtti-proteiinipatukan, sellaisen pienen!

Mulla on huono omatunto jo noista muutamasta lusikallisesta, koska, noh!!! Olen luvannut itselleni! Mun rakas tosin lupas piilottaa suklaat, kun soitin sille epätoivoisen marina-puhelun, koskien asiaa "suklaa"! Että sellasta mulla tänään!!! Ihan mielenkiinnosta, mitä te tekisitte samassa tilanteessa? Mun "vanha"minä olis syöny jo ainakin osan... "uusi minä" pitää otettaan tiukasti ja ajattelee sitä, kuinka hyvältä tää selkäranka tuntuu, sekä sitä kuinka hyvältä ne muutamat palat suklaata maistuukaan aattona!!! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti