maanantai 5. marraskuuta 2012

Maanantai

Ja mulla ei pitänyt olla mitään asiaa teille... olin jo ajatellut, että postaan seuraavaksi vasta Fustrasta, mutta tässä sitä taas ollaan! ;)

Kävin äsken viemässä vanhimman pojan kerhoon ja käveltiin nuorimmaisen kanssa kotiin kun mulla välähti! Siis kannoin tuota n.14kilon mötikkää, koska eihän paikasta A - paikkaan B käveleminen ole 2veestä yhtään kivaa! Ja siinä samalla mieleen hiipi kaksi ajatusta:
 1. Eihän tämä "mötikkä" painakkaan ihan kauhean paljon. Jaksoin kantaa häntä aivan mainiosti koko edestakaisen matkan... ja siinä samassa tajusin kuinka mun voimat on oikeasti kasvaneet! Se oli aika mieletön tunne, tajusin tehneeni jotain oikeasti hyvää itselleni!
2. Toisaalta se "mötikkä" kuitenkin painoi jongin verran, mutta sitten iski taas uusi ajatus päähän! Olen kantanut tuollaisia kiloja itsessäni ja itseasiassa 8kiloa enemmänkin! Ei mikään ihme etten silloin jaksanut kunnolla ja, että vähän kaikki tuntui raskaalta! Kaikkien paljon painoa pudottaneiden pitäisi oikeasti kyllä saada ne pudotetut kilot päiväksi takaisin vaikka painojen muodossa, jotta oikeasti tajuaisi sen mitä on saavuttanut ja ymmärtäisi todellisuuden.

Destreop_large
We<3It

Noh, ei mulla muuta... vatsa vihoittelee tänään ja epäilen, että syypäätä saa etsiä eilisestä limpparista... sokeritonta, hiilihapollista ja stevialla makeutettua! Ei siis ilmeisesti sovi mun massukalle ollenkaan, joten taas löytyi yksi aines mikä pistetään kielto-listalle! Vichyä ajattelin uskaltaa kokeilla ensi viikonloppuna saunan yhteydessä, saas nähdä kuinka sen kanssa käy vai haetaanko syyllistä niistä hiilihapoista (jotka kyllä tunnetusti turvottaa). Tän illan combatia täytyy vähän miettiä ja katsoa illemmalla miten vatsa voi! Ei sinne kuitenkaan uskalla lähteä vatsa polttelevana... :/

4 kommenttia:

  1. Voihan vatsa. :/ En tiedä mitään inhottavampaa kuin oireileva masu. Toivottavasti se rauhottuisi ja pääsisit jumpalle. Itselläkin esim. Pepsi Maxin jokin makeutusaine aiheuttaa vatsanpuruja. En ole paremmin tutkinut, jätin suosiolla vain kokonaan kyseisen juoman pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää on tosi ikävää... sellasta jäätävän viiltävää kipua... ei kaiken aikaa tosin, joten ei syytä suuremaan huoleen. Mulla on aina ollut herkkä vatsa reagoimaan kaikkeen ja stressikin näkyy ensimmäiseksi vatsassa, joten ei tämä uutta ole. Nyt vaan viimisten vuosin aikana on oppinut oikeasti tekemään hyviä ratkaisuja myös vatsan kannalta. :)

      Poista
  2. Tsemppiä Fustraan! :) Minkäkokoisen paketin otit?

    Toivotaan myös, että vatsa helpottaa huomiseen mennessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla on itsasiassa nyt sellanen kolmen käynnin lahja-juttu, kun tuo mun miehen isoveli on fustra-pt... jatkosta en vielä tarkemmin osaa sanoa. ;)
      Ja minäkin todella toivon, että tää vatsa hivenen helpottais tässä jo!

      Poista