sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Ei oo menny ihan niinku Strömsössä...

Viikko on ollut H.U.O.N.O! Keskiviikkoiltana ja torstaiaamuna aloin epäilemään, että kaikki ei ole tässä kropassa ihan kunnossa... Oikean käden ojentajaa ja siitä alaspäin kainaloon ja vähän kylkeenkin jomotteli..." Konsultoin" meidän privat-hierojaa eli siis mieheni veljeä perjantaina ja epäilyksenä oli tulehdus... Noh, kyllähän minä sen jo osasin itsekin arvailla. Jomotus kun oli sellaista kuumottavaa, kenkiä ei meinaa saada jalkaan kun joutuu alhaaltapäin kurottamaan ylöspäin... Kun ojentajaa venyttää alkaa koko käsi lämmetä ihan niin, että sen tuntee ulospäinkin! No, voihan persule! :/ Ei muuta kun vähän tulehduskipulääkettä ja kylmää. Tänään olo alkaa olemaan jo hivenen parempi, kohta otan itsestäni mittaa ja meinaan föönata hiukset, katsotaan kuin mun käy!

Syömiset olen pyrkinyt kuitenkin pitämään ihan kunnossa, mitä nyt yks Hese-reissu kanawrappeineen ja eilen syöty ihana ihana MakuLakun Natural Sweet luomu-lakupussi. Ne tais nousta heti mun herkkulistan kärkeen. Siis kaikki ainekset luomuna, niin paljon makua! 80gramman pussi on melkein jopa liikaa!


Ja perjantaina kaupasta tarttui mukaan jo pitkään mietinnässä olleita tuotteita. Goji-marjoja olen meinannut ostaa jo monesti, mutta jostain syystä olen ne aina jättänyt kauppaan. Nyt kuitenkin ne lähti mukaan ja nehän on herkkua! Tänään aamulla ne päätyi mun lautaselle luonnonjugurtin, vadelmasoseen, myslin ja pellavansiemenien kera, Oi Nam! Leaderin palautusjuoman ostin ihan siitä syystä, että olen aiemmin ostanut aina valmiita palautusjuomia, mutta nyt tahdon kokeilla tuota sekoiteltavaa jauhetta. Harkitsin kaupassa ja jo ennen sinne menoa, että ostaisko kaikki heraproteiniit, kreatiinit yms. erikseen, mutta päädyin kuitenkin tuohon valmiiseen miksiin. Ja näin ihan siksi, että tuo yksinkertaisesti on vain helpoin tapa hoitaa palautus. Toki jos treenaisi oikeasti todella kovaa ja esim. harrastaisi kehonrakennusta niin kannattaisi etsiä itselle sopiva miksi, mutta tälläiselle normi-liikkujalle luulen, että tuo toimii aivan loistavasti ja ajaa asiansa. Ja pitihän siihen sitten ostaa tuollainen pinkki tosityttömäinen shakeri kanssa! ;)


Että sellaista tänne mun viikkoon... Nyt ei enää tarttis kun päästä treenaamaan, mutta ehkä parempi hoitaa tuo käsiasia kuntoon kunnolla... Paitsi, että kyllähän me kaikki tiedetään totuus, tiistaina alkaa tanssitunnit ja keskiviikkona on kuntonyrkkeily! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti