perjantai 24. elokuuta 2012

Elossa ollaan

Flunssa alkaa olla selätettynä... nenä vielä vuotelee ja ääni on hieman käheänä, mutta muuten olo on normalisoitunut ja öitäkin on jo nukuttu suht koht hyvin. Treenailemaan en ole uskaltanut sitten tiistain ja olo on siltä osin kyllä sen mukainenkin. Eilen sain ihanan tauon arkeen kun astelin pitkästä aikaa mun hiusjumalan käsittelyyn ja nyt on äidin mieli rentoutunut ja kuontalo freesattuu... vähän tummaa ja vähän vaalea, tulevaa surempaa projektia silmällä pitäen tehtynä. Eiköhän näistäkin kuvia tule, kunhan uskaltaudun taas kameran eteen ilman punaisia nenänalusia tai väsyneitä silmiä. 

Tänään oli punnitus ja täytyy sanoa, että hämmästyin, meinasin suorastaan lentää pyllylleni! Vaaka näytti 2,5kiloa pudotusta... siis viikossa! Tiedänhän minä, että tästä varmasti osa on nestettä, ei tällä viikolla muuten olisi näin paljon lähtenyt. Olen kuitenkin syönyt ihan normaalisti, sillä tavalla kuin aina muulloinkin, en mitään enempää, mutten myöskään vähempää. Monihan syö sairastellessaan vähemmän kuin normaalisti, mutta minä en kuulu siihen luokkaan. Aiemmin sairaana olin just päinvastainen ja mätin kaikkea menemään vaikkei mikään ehkä miltään maistunutkaan. Nyt yritän päästä tästäkin tavasta eroon, koska ihan opittuahan se on. Onneksi olen niin harvoin sairaana, että tämän ei luulisi olevan ihan hirvän vaikeaa optella.

Paino on nyt siis 21,5kiloa alempana kuin alkutilanteessa reilu 2vuotta sitten. Sen verran iloinen olen kun tuo 20kiloa meni rikki, että ens viikolla teen kaikkeani (ja tietenkin myös siitä teenpäin) ettei paluuta sieltä parinkympin pudotuksesta ole! Koska jos ihan totta puhutaan en muista koska olisin painanut näin vähän... esikoisen äitiyskortissakin painoa on merkattu pari kiloa enemmän kun mitä nyt on, ja tästä on aikaa likipitäen se 6vuotta. Saan minä ehkä pikkusen siis olla onnellinen tästä ja tyytyväinen itseeni ainakin! :)

578562_349178708479304_145989248798252_994960_1138932433_n_large
We<3It

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti