perjantai 27. joulukuuta 2013

Tunnustan!

Olen elänyt joulun kuin elo pellossa... olen syönyt suklaata ihan toden teolla... niistä vihreistä kuulista puhumattakaan! Niin ja olen syönyt näitä JO ennen joulua!




Olen oikestaan koko joulukuun syönyt vähän  mitä sattuu ja sinnepäin! Se tuntui hetken hyvältä, kunnes jo itseäänkin alkoi inhottamaan. Se kokonaisvaltanen huono olo, minkä tämä huonosti syöminen on tuonut sai mut taas miettimään. Ihminen tottuu niin nopeasti omaan olotilaansa, niin hyvään kuin huonoonkin. En oikeastaan yhtään ihmettele sitä miksi maailma on pullollaan ylipainoisia tai ihan muuten vain huonosti voivia ihmisiä. Ihmisen mieli sopeutuu kuhunkin olotilaan melko helposti, eikä sitä välttämättä huomoo omaa oloaan tai hyvin(huonosti)vointiaan ellei ihan tosissaan pysähdy kuuntelemaan mitä kroppa kertoo.



Mulle tämä olotila on taas kertonut sen, että paluu ruotuun on tehtävä! Tämä turvotus, väsymys ja kaiken aikaa vallitseva huono olo saa nyt riittää! Ensin tarkistan ruokavalion kuntoon.. tämä kahdesta syystä: 1. uskon ravinnon olevan se kaikista suurin syy mun tämän hetkiseen epämukavaan olotilaan ja 2. mulla on TAAS joku flunssa päällänsä, joten liikunnan suhteen täytyy ottaa hetki rauhallisemmin.

Ravinnon jälkeen (kunhan siis tästä tervehdy) kiinnitän sitten huomiota myös siihen liikuntaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti