torstai 6. kesäkuuta 2013

Kesä onkin ihan kiva!

No niin, nyt se on sanottu ääneen... Tämä alkanut kesä on ensimmäinen, josta voin näin sanoa. Viime kesä antoi jo ymmärtää, että joskus vielä nautin lämmöstä, mutta nyt vasta sen tajuan. Aiempina vuosina olen ollut aina jongin verran isompi ja näin ollen kuumuus on ollut kaoottista. Vaatteet ovat ahdistaneet ja joka paikassa on ollut aivan liian kuuma. Se on ihan oikeasti vain niin! Ei varmastikaan kaikilla, mutta minulla on ollut! Kesän kuumuus, valtava hikoilu ja se, että pitäisi pukea vähemmän päälle... OIH ja VOIH!



Viime kesänä puin ensimmäisen kerran lapsuuden jälkeen shortsit jalkaan ilman legginsejä tai muuta... Tämän kesän alkaessa mietin taas tätä samaa dilemmaa, mutta päätin, että PRKL pakkohan siitä asiasta on jossain vaiheessa päästä yli! Ja niinpä niin, shortseissa mennään... Vaikka toki myönnän, että on niitä sirompiakin sääriä ja reisiä shortseissa nähty! Tein jo viime syksynä sen värikkäiden housujen aluevaltauksen, kun ostin viininpunaiset farkut... Nyt vein asian vielä vähän pidemmälle ja ostin mintunvihreät chinot... ne jotka vähänkään minua tuntee tai ovat lukeneet tätä blogia niin tietävät miten ISO asia tämä on! ;)



Kesät ovat aina kuitenkin olleet yhdeltä alueeltaan ihania! Rakastan kesän ruokia ja kaikkia ihania antimia. Ruokavalio kummasti muuttuu kesäisin, kuten varmasti monella muullakin. Minulle se kuitenkin tarkoittaa ihania kasviksia, tuoreita marjoja jne. eikä niinkään esim. makkaraa... toki syön sitäkin toisinaan, mutta ennemmin grillaan jotain muuta. Ja syön muutenkin kaikkea ihanaa...

Anoppilassa grillaamassa

Iltapalarahkaa tuoreella ananaksella, mansikoilla ja banaanilla...

Boysenmarjoja!

Aamupalarahkaa...

Lounasta

Ja OIH VOIH! Paljon parempia kun mitkään karkit!

Ja vaikka vasta jokunen aika sitten sanoin ettei mua nähdä missään koskaan bikineissä... se on nyt vähän kumottu sanominen... miehen suostutteluiden saatteena suostuin nostamaan tankinin reunaa niin, että vatsa näkyi! MUTTA vain koska makailin rannalla, eikä mun tarvinut nousta siitä vatsa paljaana... Ja kotona olen yrittänyt totutella olemaan shortseissa ja pikkusessa yläosassa, vaikka täälläkin tunnen itseni aivan alastomaksi noin... Mitä jos joku vaikka pimpottaa ovella!!! Joo, taitaa sitä tekemistä tämän oman mielen kanssa vielä olla aika paljon... Kropasta puhumattakaan...




Eipä mulla tässä muuta... kesä on aika kiva juttu, etten sanoisi!

PS. Oon mie käyny salillakin taas... jalat on NIIN kipeenä ja tänään on käsien härnäilyn vuoro. ;)

SaliPirkko suhtkoht hapottavan ja kuuman jalkatreenin jälkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti