keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Naked truth

Halusin ottaa osaa Tyyliä metsästämässä blogin haasteeseen. Lukijani ovat varmasti tottuneet muhun meikittömänä ja hiukset likaisena, tämähän kuitenkin on myös treeniblogi! Tähän lookkiin ovat tottuneet myös ystävät ja muut jotka mua vähääkään näkevät arkisin. Syy miksi halusin ottaa tähän osaa on se, että mielestäni nykymaailmassa missä kaikkea silotellaan olisi meidän joskus hyvä muistaa se tärkein. Ihminen sen silottelun alla.

Itse en pelkää näyttäytyä maailmalle ilman meikkiä, yleensä kun kuljen meikittä tai vain bb-voide kasvoilla. Mulle olisikin enemmän haastetta siinä, jos joku oikeasti joskus meikkaisi mut ns. kunnolla (oi, miten kivaa sekin myös voisi olla). Myös se miksi koen tämän itsellenikin tärkeäksi asiaksi on juurikin tämä blogi. Olen avannut itseni ja jopa haavoittuvuuteni tuntemattomille ihmisille ja ainakin toistaiseksi säästynyt ilkeyksiltä, mutta tiedän, että se hetki voi tulla minä päivänä hyvänsä. Omat riskinsä on siis blogin pitämisessä. Tahdon kuitenkin jatkossakin saada palautetta, mutta ilkeydet ja pelkästä toisen mielen pahoittamisesta lähtöisin olevat kommentit voi jatkossakin jättää laittamatta. Meissä jokaisessa on omat vikansa ja heikkoutensa, eikö olisi ihana jos voisimme kaikki sivuuttaa ne ja luoda toisista ihmisistä kuvan ja mielipiteen vain vahvuuksien ja hyvien asioiden mukaan? Kuten olen jo joskus blogin aivan alkuaikoina sanonutkin, annetaanhan kaikkien kukkien kukkia? Annetaan toistemme olla juuri sellaisia kuin he haluavat ja hyväksytään heidät sellaisina? Joten tässä minun Naked truth, olkaa hyvä!

Suihkun "raikkaana"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti